M.A.S.H. booktag

Ik weet niet zeker of dit in de bloggerswereld ook al een booktag is… Maar bij deze wil ik graag de M.A.S.H. booktag aan jullie voorstellen. Misschien ken je het spel wel, waar je op een paar vragen een paar antwoorden bedenkt, en je aan de hand daarvan je toekomst voorspeld, in deze post wordt alles hopelijk duidelijk en wil ik graag de boek editie met jullie doen.

wp-image-887811279jpg.jpg

  1. Standaard zijn er 4 dingen die je als eerste neerzet. Dit is waarin je gaat wonen, bij elk spel (Engels) is dit het zelfde namelijk: Mension, Apartment, Shock, House. Vandaar dat het spel M.A.S.H. heet. Maar ik heb Shock even anders vertaald, ik heb er Schip van gemaakt, want ja, het moet wel een beetje boekgerelateerd zijn natuurlijk πŸ˜‰ . Als eerste schrijf je dus onder elkaar op:
    1. Mension
    2. Apartement
    3. Schip
    4. Huis
  2. Vervolgens beantwoord je de volgende vragen met minimaal 4 antwoorden waarvan minimaal 1 die je totaal niet wilt:
    1. Waar ga je wonen? (Landen, plaatsen)
    2. Wat word je baan?
    3. Wat voor huisdier heb je later?
    4. Met wie ga je trouwen?
    5. Manier van transporteren?
    6. Hoeveel kinderen krijg je?
  3. Als je dat hebt gedaan maak je met je ogen dicht een paar seconden een spiraal en tel je hoe vaak je rond bent gegaan. In mijn situatie 4x.
    wp-image-1220231508jpg.jpg
  4. Nu begin je met tellen als je net zoals in mijn situatie 4 hebt streep je elk 4e punt weg. Totdat je bij elke vraag nog maar een antwoord over hebt. Let wel op dat je een doorgestreept of laatste antwoord niet weer meetelt.
    wp-image-2030808672jpg.jpg
  5. Vervolgens ben je dan klaar en zie je je toekomst in boekenwereld.

Mijn toekomst is:

Ik leef heel luxe in een mension in het labyrint waar niemand ons natuurlijk kan vinden. Dit mag ook niet want ik word een soldaat bij St. George, ik ga op draken jagen. Mijn huisdier is Grimalkin een eigenwijze kat die erg op zichzelf is en nogal vaak onzichtbaar wordt. Ik ga trouwen met Ember, een meisje die eigenlijk een draak is dit wordt erg lastig, aangezien ik op draken jaag, daarom mogen ze ons niet vinden en woon ik dus blijkbaar daarom in het labyrint. Ik ga overal met de trein heen en Ember en ik krijgen/adopteren 2 kinderen.

Is het een leuke toekomst?Β 

Mension: LOVE lekker luxe

Labyrint: Wel rustig, maar nou niet gezegd een plek waar ik zou willen wonen.

Soldaat bij St. George: Neeee ik houd van draken!russell-wilson-mansion-1a43dd.jpg

Grimalkin: Ik haat katten, maar Grimalkin zou ik wel mogen, aangezien we kunnen praten, hij op zichzelf is en dus zomaar ook weg kan zijn.

Ember: Ik heb er voor de challenge een vrouw tussen gezet, zodat het niet zo cliche zou worden dat ik echt met een man ga trouwen, en wonderbaarlijk genoeg vind ik het ook niet erg, Ember is wel een girl waarmee ik zou kunnen wonen/trouwen. Vooral in vergelijking met wat andere mensen die ik in dit rijtje heb gezet haha.

Trein: Neee ik haat OV

2 kinderen: pfiew 2 kan ik nog wel hendelen hahaha.

Ik wil graag ook mensen taggen:

NerdyGeekyFanboy
The Confession of a Booknerd

Ben je niet getagd maar wil je de tag wel doen? Voel je vrij! Ik ben benieuwd naar jullie toekomst πŸ˜‰ .

Een gedachte over “M.A.S.H. booktag

  1. Oeh, dit doet me heel erg denken aan een spelletje dat ik vroeger eens speelde. Wat creatief! Bedankt voor het taggen, ik hoop hem deze maand eens te gaan doen πŸ™‚ En ik snap jou, ik haat ook het OV hahaha

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

